2016. március 31., csütörtök

Hello Kaland!

Aki rendszeres látogatója a blognak, biztosan észrevette, hogy pár napja kikerült oldalra egy Hello Kaland! kép. Ez annyit jelent, hogy bizony én is részt veszek a Hello Kaland nevet viselő motivációs tréningen.

Az Urban:Eve oldal szerkesztője, Via elindította legújabb tanfolyamát, amivel egy kis kirándulásra hív minket - kifelé a komfortzónánkból. A tanfolyam során 26 kihívás vár majd minket (13 héten keresztül 2 kihívás, hétfőn és pénteken), ami segít, hogy kimozduljunk a komfortzónánkból és kiegyensúlyozottan, motiváltan élhessük a mindennapjainkat.


Jelenleg még a regisztrációs időszak folyik (ma éjfélig még a kedvezményes, 4000 forintos összeggel lehet belevágni a kalandokba, holnaptól viszont már a teljes 6000 forintos ár lesz életben), így még nem tudjuk mire számíthatunk, várjuk az első kihívást, ami jövőhét hétfőn, azaz 04.04-én fog érkezni.

Hogy mit csinálunk most? A tanfolyami felületen van egy kis útravaló, egy-két olvasni való, valamint az extrák, amiket jó megcsinálni a tanfolyam indulása előtt. Ilyen például a térkép, amin jelölheted magadnak, hogy hol tartasz a kihívásokkal, valamint a manó, amivel ezt jelölni tudod. Emellett gyűlik egy nagyon jó csapat, most még ismerkedünk, és megosztjuk egymással a gondolatainkat, térképeinket, manóinkat és az ezekhez kapcsolódó technikai dolgokat :).

Én ma készültem el az én verziómmal: 





Hivatalosan egy olyan falra kéne kitenni, ahol gyakran megfordulsz és szem előtt van, de annyit rohangálok, mászkálok, utazgatok, hogy jobbnak láttam, hogyha a filofaxomban kap helyet. Csináltam hozzá egy elválasztót is, majd jönnek bele még bónusz lapok, ahova a tanfolyammal kapcsolatos gondolatok, tapasztalatok kerülnek.

Jelenleg itt tartok, és várom a kihívásokat!
Ha téged is megfogott a Hello Kaland kihívás, és szeretnél róla még többet megtudni, csak kattints rá a képre a blog jobb oldalán!

Előzetesben pedig itt a mini-tréning Viától:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése